Kontakta oss gärna med dina frågor.
Normal leveranstid är 2 arbetsdagar. (Gäller produkter som finns i lager) Kontakta oss vid snabba leveranser. Övriga leveranser bekräftas genom orderbekräftelser.
Våra priser och avgifter kan ändras av omständigheter som vi inte råder över I alla priser ingår moms om 25 %. (Mat moms 12%) Om momsen ändras förbehåller vi oss rätten att justera våra priser och avgifter med motsvarande belopp. Vi reserverar oss för eventuella tryck- och skrivfel.
Faktureringsavgift (0 kr)
Kontrollera att översänt korrektur är korrekt & att kontrollera att godset är levererat enligt beställning. Eventuella fel & skador meddelas omgående och senast 7 dagar efter leverans.
Frakt tillkommer med 150:- exkl. moms per kolli.
Kort / Swish betala direkt i kassan
När du väljer betalsätt Kort betalar du med ditt betalkort direkt i kassan. Vi accepterar Visa och Mastercard som utställts i de nordiska länderna. Vi erbjuder även Swish. Vid en eventuell retur sker återbetalning till det betalkort du använt vid din betalning. Har du betalt med Swish återbetalar vi till ert swish konto.
Du har rätt att exempelvis öppna förpackningen och prova den vara som du köpt och om du inte är nöjd med ditt köp har du 14 dagars ångerrätt från den dag du mottog varan. För att utnyttja din ångerrätt kontaktar du webb@topline.se för att erhålla retursedel samt returpacksedel från oss. Vi ber dig returnera din vara i originalförpackning som postpaket.
Vid retur av paketet till oss tillkommer avgift för returavgift som för närvarande är 100 kr (inklusive moms) för normalpaket inklusive frakt till oss. Kontakta oss för retursedel.
Återbetalning görs så snart som möjligt. Om din hantering av varan inneburit en värdeminskning av densamma kommer vi att göra ett avdrag med ett belopp motsvarande denna värdeminskning.
Om du har frågor angående din ångerrätt, kontakta oss på telefonnummer 033-205900, e-post webb@topline.se
Vid retur av vara som skall bytas, står du för transportrisken. Du som kund ansvarar för att försändelsen inte är skadad innan du tar emot och kvitterar leveransen. Spara alltid följesedeln/returfraktsedeln tills returen är avklarad. Är varan felaktig eller fel expedierad står vi för returfrakten.
Vid retur av paketet till oss tillkommer avgift för returavgift som för närvarande är 100 kr (inklusive moms) för normalpaket inklusive frakt till oss. Kontakta oss för retursedel.
Återbetalning görs så snart som möjligt. Om din hantering av varan inneburit en värdeminskning av densamma kommer vi att göra ett avdrag med ett belopp motsvarande denna värdeminskning.
Om du har frågor angående din bytesrätt, kontakta oss på telefonnummer 033-205900, e-post webb@topline.se
Konsumentköplagen ger dig rätt att reklamera en vara inom tre år, under förutsättning att varan var felaktig vid leveranstillfället. Om du tar emot en vara som det är något fel på vill vi att du så snart som möjligt kontaktar oss på telefonnummer 033-205900 eller via e-post webb@topline.se.
Observera att du måste lämna ett meddelande till oss med information om felet "inom skälig tid" efter det att du upptäckt det. Om du reklamerar inom två månader från det att du upptäckt felet har du reklamerat inom skälig tid. Om du, efter att ha varit i kontakt med oss, ska skicka tillbaka varan ska varan skickas till Topline AB Företagsgatan 34, 504 64 BORÅS När vi mottagit den vara som du vill reklamera kommer vi att ta ställning till om det rör sig om ett fel på varan. Om det rör sig om ett fel kommer vi att ersätta dig så snart som möjligt och inte senare än inom 30 dagar från det att vi mottog varan från dig. Vid godkänd reklamation står vi för frakt och omkostnader kring varan du har reklamerat. När du valt betalsätt konto, faktura eller betalkort återförs summan till det konto som betal